Soutěž | Navigační Pohár Petra Tučka 2017 |
Kolo | 1 |
Typ | Navigace po známé trati |
Datum | 2017-04-30 |
Ředitel |
|
||
Rozhodčí |
|
||
|
|||
|
Pilot |
|
||
Copilot |
|
||
Kategorie | R-AL2 | ||
Čas startu | 12:55:00 | ||
Rychlost | 90 | ||
Imatrikulace | OK BUR 22 | ||
Typ | Yetti 1.2 TSI | ||
Klasifikován | ANO | ||
Body | 1805 |
Typ | Zadáno | Body |
Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
Fotky [O / N / F] | 7 / 0 / 0 | 1050 |
Vzlet [S / Z / D] | 12:55:00 / 12:55:00 / 00:00:00 | 0 |
Přesnost přistání [B] | 150 | 150 |
Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
Ostatní body [B] | 0 | 0 |
Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
Poznámka | - |
Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RVBT | OB, ČB | 0.00 | 13:00:00 | 13:00:46 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 0 | 50 | 0 | 0 |
RČB2 | ČB | 8.61 | 13:05:44 | 13:05:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 85 | 0 | 0 | 0 |
RČB3 | ČB | 16.42 | 13:10:57 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
ROB1 | OB, ČB | 22.68 | 13:15:07 | 13:13:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 0 | 50 | 0 | 0 |
RČB4 | ČB | 30.50 | 13:20:20 | 13:19:31 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
RČB1 | ČB | 37.34 | 13:24:54 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
ROB2 | OB, ČB | 45.02 | 13:30:01 | 13:29:36 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 100 | 50 | 0 | 0 |
RČB5 | ČB | 50.35 | 13:33:34 | 00:00:00 | NE | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
ROB3 | OB, ČB | 60.06 | 13:40:02 | 13:41:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 0 | 50 | 0 | 0 |
RČB6 | ČB | 68.82 | 13:45:53 | 13:47:41 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
RČB7 | ČB | 87.80 | 13:58:32 | 13:59:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
ROB4 | OB, ČB | 91.75 | 14:01:10 | 14:01:51 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 20 | 50 | 0 | 0 |
RČB8 | ČB | 101.73 | 14:07:49 | 14:07:16 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 60 | 0 | 0 | 0 |
RKBT | OB, ČB | 109.35 | 14:12:54 | 14:13:31 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 0 | 40 | 50 | 0 | 0 |